Svaki korisnik usluga certifikacije sistema menadžmenta ima pravo na žalbu u slučaju da se proces provere usaglašenosti nije odvijao u skladu sa zahtevima standarda koji se odnose na ove oblasti.
Pravo na prigovor imaju svi zainteresovani subjekti.
Radi efektivnog rešavanja prigovora i žalbi EVROCERT drži:
- javno dostupnim informacije o tome gde, kada i kako može da se uloži prigovor i žalba,
- klijenta informisanim, odmah po prijemu prigovora i žalbe da je rešavanje u toku i u kojem vremenu može očekivati odgovor,
- proces objektivne obrade prigovora i žalbi,
- proces rešavanja prigovora i žalbi besplatnim za podnosioce,
- podatke podnosioca prigovora i žalbe kao poverljive,
- pravila, metode, najbolju dostupnu praksu u zemlji i svetu u rešavanju prigovora i žalbi,
- obaveštenim podnosioce prigovora i žalbi o svim preduzetim merama.
Žalbe i prigovore možete dostaviti EVROCERTu na:
Balkanska 11/2a, 11000 Beograd
e-mail: office@evrocert.rs
tel: 011/36-28-188, 36 28 189 i fax: 011/36 28 190